Keeping it real
Een merk ontwikkelen kost niet alleen tijd, maar vraagt ook uw onverdeelde aandacht. Het is het begin van uw verhaal en de belichaming van uw visie. Het is het product van een hele hoop ideeën en visies en brengt rust in de chaos van het enthousiasme.
Authenticiteit is voor ons de absolute rode draad. We zijn ervan overtuigd dat een bedrijf de sterkste band kan uitbouwen met haar klanten door op een transparante en eerlijke manier te communiceren, door te luisteren naar elkaar.
Samen met Ebura zal je invulling geven aan deze fundamenten en misschien zelfs tot nieuwe inzichten komen over je onderneming.
Wat · Unique Selling Proposition
Wat maakt jou onderneming zo uniek? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Het zijn enkele van de doorslaggevende vragen waar je een antwoord op zal moeten formuleren. Dit kan je zelf aan de hand van een aantal guidelines, of we maken de oefening samen met een workshop en brainstormsessie.
Waarom · De missie
Denk ook nog eens goed na over het waarom. Waarom ben je je zaak gestart, met welk doel? Wil je de wereld verbeteren met een baanbrekend product, of ben je ervan overtuigd dat jouw gerecht levens verandert? Wat het ook is, jij bent de eerste die erin moet geloven om er anderen van te overtuigen.
Hoe · De visie
Hoe zie je jezelf je missie uit te voeren? Waar sta je voor? Waar geloof je in?
Voor wie · Het doelpubliek
Voldoende focus is nodig wil je duidelijke doelstellingen kunnen stellen en je middelen zo effficiënt mogelijk aanwenden. Definieer zo duidelijk mogelijk wie je doelgroep is zodat je je strategie meer slaagkansen geeft.
Crazy about brands
Ebura vindt
· dat een merk meer is dan alleen een logo: een totaalconcept
· dat een merk opbouwen een kwestie is van consistentie
· dat er vandaag teveel quick and dirty werk wordt geleverd
· dat de klant best weet waarvoor hij/zij wil staan
· dat wij als marketers de klant moeten helpen diens visie te realiseren
en niet andersom
· dat authenticiteit een cruciaal element is
Ebura levert
· ontwerpen voor zowel online als offline gebruik
(merknaam, logo, huisstijl, website, print advertising, …)
· strategisch advies op vlak van marketing en communicatie
· begeleiding bij totale implementatie van de geleverde huisstijl
· coaching op vlak van marketing & commerciële strategie
The cost of what we do
Omdat wij vinden dat elk project een eigen aanpak vereist, vragen wij u om contact met ons op te nemen voor meer informatie rond tarieven en de verschillende mogelijkheden.
Contact
Emmanuel Flaam
Meldertsesteenweg 220
3583 Paal (Beringen)
BELGIUM
BTW BE0560 775 905
Fabulous!
Click here
and tell us all about
your project!
Wat · Unique Selling Proposition
Wat maakt jou onderneming zo uniek?
Waarom · De missie
Denk ook nog eens goed na over het waarom. Waarom ben je je zaak gestart, met welk doel?
Hoe · De visie
Hoe zie je jezelf je missie uit te voeren? Waar sta je voor? Waar geloof je in?
Voor wie · Het doelpubliek
Definieer zo duidelijk mogelijk wie je doelgroep is zodat je je strategie meer slaagkansen geeft.
Ebura vindt
· dat een merk meer is dan alleen een logo: een totaalconcept
· dat een merk opbouwen een kwestie is van consistentie
· dat er vandaag teveel quick and dirty werk wordt geleverd
· dat de klant best weet waarvoor hij/zij wil staan
· dat authenticiteit een cruciaal element is
Ebura levert
· ontwerpen voor zowel online als offline gebruik
(merknaam, logo, huisstijl, website, print advertising, …)
· strategisch advies op vlak van marketing en communicatie
· begeleiding bij totale implementatie van de geleverde huisstijl